Інформація для батьків
Навчальна програма для 1 класів загальноосвтніх навчальних закладів(рівень стандарту)
• Представляють себе, членів родини, друзів;
- Називають букви алфавіту;
Навчальна програма для 1 класів загальноосвтніх навчальних закладів(рівень стандарту)
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна cфера спiлкування
Я, моя сім’я і друзі
Дозвілля (Іграшки)
Природа (Тварини)
Публічна cфера спiлкування
Свята та традиції (Свята. Вітання)
Освітня cфера спiлкування
Школа (шкільне приладдя)
| |
Мовленнєві функції
|
| |
Засоби вираження
|
Hello! I am …
My name is …
How old are you?
How old is he/she?
It is a …
I have got …
Open …/Close .../Take …/
Give me … .
Stand up.
Sit down.
Thank you.
I can …
Happy birthday!
Merry Christmas!
Happy New Year!
Good morning!
Good night!
Good-bye!
| |
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Числа 1—10.
Члени родини.
Кольори.
Іграшки.
Тварини.
Дії.
Шкільне приладдя
|
Граматична
|
Граматичні структури засвоюються імплі-цитно (шляхом сприймання мовленнє-вих зразків у кому ні -кативних ситуаціях). Мовна компетенція (граматична правиль-ність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур. Іменник:
множина іменників (закінчення -s; -es).
Дієслово:
to be, have got; can.
Прикметники. Займенник:
вказівні (this),
особові (I, we, you, they),
присвійні (my, your, his,
her).
Числівник: кількісний
(1—10).
Спонукальні речення
у стверджувальній та
заперечувальній формах.
Stand up. Don’t stand up.
| |
Фонетична
|
Дотри-мання апрокси-мованої вимови з ураху-ванням особливо-стей
англійської мови під час промов-ляння слів і висловів
| |
Соціокультурна компетенція
|
і вживати їх відповідно до ситуації спілкування
| |
Загальнонавчальна компетенція
|
|
На кінець 1-го класу учні повинні уміти:
Аудіювання
• розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази;
• сприймають на слухі виконують прості інструкції;
• розуміють короткі елементарні повідомлення підтримані невербальними
опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування
Говоріння
Монологічне мовлення
• Представляють себе, членів родини, друзів;
• називають предмети;
• рахують до 10;
• розповідають короткі римівки та лічилки, співають дитячі пісні;
• називають і описують предмети/тварин відповідно до навчальної ситуації
в межах тематики програми.
Обсяг висловлювання — 3—4 речення
Діалогічне мовлення
• Вітаються та прощаються;
• знайомляться;
• ставлять запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і відповідають на
запитання однокласників/ вчителя;
• висловлюють подяку, пробачення.
Обсяг висловлювання кожного — 3—4 репліки
Читання
- Називають букви алфавіту;
- Озвучують засвоєні в усному мовленні слова, словосполучення
Письмо
- Пишуть літери алфавіту;
- Відтворюють графічний образ букв, слів
Навчальна програма для 2 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна cфера спiлкування
Я, моя сім’я і друзі
Відпочинок і дозвілля
Публічна cфера спiлкування
Людина
Природа
Свята та традиції
Освітня cфера спiлкування
Школа
| |
Мовленнєві функції
|
- привітатися;
- попрощатися;
- представити себе/когось;
- називати когось/щось;
- ставити запитання і відповідати на них;
- повідомляти про когось/щось;
- давати елементарну характеристику комусь/чомусь;
- розуміти та виконувати вказівки (команди);
- вітати зі святом;
| |
Засоби вираження
|
Hi! Hello! Good morning /afternoon / evening!Goodbye! Bye-bye! Bye!
My name is… I am…
This/That is my (dad, friend…)
What is your name?
How old are you?
Where are you from? Where is …?
Can I …?
Please, come in.
I can…
Happy New Year!
Merry Christmas!
Happy birthday!
I’m sorry. – That’s OK.
Thank you. – You are welcome. | |
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Члени сім’ї
Вік
Іграшки
Числа від 1 до 20
Кольори
Частини тіла
Предмети одягу
Тварини
Пори року
Місяці
Дні тижня
Назви свят
Шкільне приладдя
Меблі в класній кімнаті
|
Граматична
|
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.
Дієслово: to be, have/ have got.
Наказовий спосіб дієслів (команди)
Іменник: множина іменників
Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік.
Прийменник: місця, на напрямку (on, in, under, to)
Займенник: вказівні (this, that, з іменниками), особові присвійні.
Числівник: кількісні (1−20)
Сполучник: but, and
| |
Фонетична
|
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів
| |
Соціокультурна компетенція
|
- вживання та вибір привітань;
- вживання та вибір форм звертання;
- вживання та вибір вигуків
Правила ввічливості
| |
Загальнонавчальна компетенція
|
- стежити за презентованою інформацією;
- розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;
- співпрацювати у парі / групі |
На кінець 2-го класу учні повинні уміти:
Аудіювання
- розрізняють загальновживані слова, які проговорюються дуже повільно з високою якістю артикуляції та
підтверджуються невербальними засобами;
- реагують невербально на запитання, які вимагають простих відповідей;
- демонструють розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами;
- розуміють короткі прості вказівки,
- сформульовані повільно;
- розуміють основну ідею адаптованого аудіо/відео запису.
Говоріння
Монологічне мовлення
- представляють себе, своїх друзів, батьків, продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення;
- описують предмет шкільного вжитку, іграшку, тварину, погоду;
- повідомляють про здатність виконувати певні дії учнем чи іншими особами;
Обсяг висловлювання – не менше 4-х – 5-ти речень.
Діалогічне мовлення
- ставлять загальні та нескладні спеціальні питання, засвоєні як мовленнєві зразки та відповідають на них;
- відповідають на них згідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування та з опорою на вивчений мовний матеріал;
- реагують на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників;
- обмінюються репліками на рівні мікродіалогу;
Висловлення кожного - не менше 3-х реплік.
Читання
- знають букви алфавіту;
- читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал,
засвоєний в усному мовленні.
Обсяг – не менше 100 друкованих знаків.
Письмо
- за зразком відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
- пишуть букви алфавіту ( в т.ч. під диктовку);
- самостійно пишуть своє ім’я;
- пишуть окремі вивчені слова по темі самостійно та під диктовку.
Навчальна програма для 3 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна
|
Я, моя сім’я, друзі
Відпочинок і дозвілля
Людина
Природа і навколішнє середовище
|
Свята та традиції
|
Свята та традиції
| |
Освітня
|
Школа
| |
Мовленнєві функції
|
- представляти співрозмовників / третіх осіб;
- запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу;
- описувати когось / щось;
- запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання;
- повідомляти про смаки, уподобання;
- виражати своє ставлення до когось / чогось;
- запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення;
- робити пропозицію та реагувати на неї;
- запитувати з метою отримання більш детальної інформації;
- визначати час;
- висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо
| |
Засоби вираження
|
His / Her name is …
They are…
Are you from…? Is he from…?
How are you? I am fine. Have you got…?
I like… I don’t like.
He likes/doesn’t like it.
Can you come to …? - Yes, sure.
Let’s go to…
Sorry, I can’t.
I am (doing) it now.
Can you help me? Сan I have...? Thanks.
Whose … is that?
It’s Amy’s.
It’s five o’clock / half past two /
It’s quarter to…
It’s winter now.
In the morning/afternoon/evening | |
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Людина
Опис зовнішності
Професії.
Числа до 100
Щоденні обов’язки
Дім, квартира
Умеблювання
Захоплення
Навчальні предмети
Свята
|
Граматична
|
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.
There is, there are.
Модальні дієслова: can, may, must.
Іменник: злічувані, незлічувані, присвійний відмінок.
Прикметник: якісні, відносні.
Прийменник: місця (on, in, under), напрямку (to), часу (before, after, up, down, over,across)
| |
Фонетична
|
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння.
Наголос у словах і реченнях. | |
Соціокультурна компетенція
|
- знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з
повсякденним життям;
- вживання та вибір привітань;
- вживання та вибір форм звертання;
- вживання та вибір вигуків
Правила ввічливості
| |
Загальнонавчальна компетенція
|
- розрізняти і продукувати звуки та звукові відрізки;
- уважно стежити за презентованою інформацією;
- ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
- активно застосовувати мову, що вивчається
- сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і
застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у навчальній ситуації (на основі
спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо)
______________________________________________________________________
|
На кінець 3-го класу учні повинні уміти:
Аудіювання
- реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;
- розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;
- розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією;
- розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі.
Говоріння
Монологічне мовлення
- використовують прості речення та фрази для того щоб:
- описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку,
тварин);
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий матеріал;
- коментують свої дії та дії інших людей.
Обсяг висловлювання – не менше 6 речень.
Діалогічне мовлення
- ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовлення і відповідають на них згідно з
мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;
- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів;
Висловлення кожного співрозмовника - не менше 4-х-5-ти реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
Читання
- знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки;
- читають вголос та про себе з повним
розумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
- читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається з опорою на ілюстративний
матеріал.
Обсяг – не менше 150 друкованих знаків.
Письмо
- пишуть слова, словосполучення, короткі речення;
- пишуть адресу;
- оформлюють лист, листівку-вітання;
пишуть самостійно або під диктовку до 5 речень.
Навчальна програма для 4 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна cфера спiлкування
Оточення
Помешкання
Відпочинок і дозвілля
Природа і навколішнє середовище
Публічна cфера спiлкування
Подорож
Свята і традиції
Освітня cфера спiлкування
Шкільне життя
| |
Мовленнєві функції
|
- запрошувати та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події / факти;
- описувати особи / місця / об’єкти / явища / події / факти;
- описувати дії,
- зображені на малюнках, фото тощо;
- характеризувати та оцінювати когось / щось;
- виражати емоції;
- робити короткі повідомлення про події та факти;
- розповідати про прочитане, почуте, побачене;
- запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення;
- висловлювати свої враження, думки, ставлення
| |
Засоби вираження
|
Where do you live?
I live in …
What is your address? My address is …
When did you go there?
It is / was interesting.
He is taller than…
She is the youngest in the family.
You are lucky!
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.
You / Тhey are going to …
Are they / you going to…?
| |
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Населені пункти
Покупки
Види дозвілля
Види помешкань
Умеблювання
Подорожування
Види транспорту
Вільний час
Улюблені дитячі герої
Природа
Дикі та свійські тварини
Довкілля
Свята
|
Граматична
|
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.
Структура to be going to.
Іменник: однина, множина.
Прикметник ступені порівняння
Займенники: особові, присвійні, вказівні.
Артикль: означений, неозначений.
Числівник 1-100, порядкові числівники.
Питальні слова
(в складі структур) :
What? Where? When? How? How much? How many?
Сполучник: then, or, because, but.
Безособові речення: It’s sunny.
| |
Фонетична
|
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння
Наголос у словах і реченнях.
Особливості інтонації
| |
Соціокультурна компетенція
|
- знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики
ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
- повсякденне життя;
- умови життя;
- норми поведінки та соціальні правила поведінки
Правила ввічливості
- вживання та вибір привітань;
- вживання та вибір форм звертання;
- вживання та вибір вигуків
| |
Загальнонавчальна компетенція
|
уважно стежити за презентованою інформацією;
усвідомлювати мету поставленого завдання;
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
активно застосовувати мову,що вивчається;
сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і
застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у
специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування
тощо)
____________________________________________________________________________
|
На кінець 4-го класу учні повинні уміти:
Аудіювання
- розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване;
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному мовному матеріалі;
- розуміють запитання та інструкції
Говоріння
Монологічне мовлення
- роблять короткі повідомлення про повсякденні і минулі дії/події;
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий матеріал;
- описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин;
- коментують зображене на малюнку або фото;
- порівнюють особи, предмети відносно певної ознаки;
- висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій/
Обсяг висловлювання – не менше 7-8 речень.
Діалогічне мовлення
- ініціюють і закінчують діалог;
- ведуть короткі діалоги етикетного характеру;
- підтримують спілкування, використовуючи діалоги різних типів;
- розігрують короткі сценки виступаючи у певних ролях;
- беруть участь у розмові на прості та звичні теми, використовуючи при цьому всі різні види запитань (загальні,
альтернативні, спеціальні), побудовані самостійно відповідно до ситуації спілкування;
- емоційно забарвлюють діалог використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови.
Висловлення кожного – не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
Читання
- читають вголос та про себе з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному
мовленні;
- розуміють основний зміст різнопланових текстів, пов’язаних із повсякденним життям;
- читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки.
Обсяг – не менше 300 друкованих знаків.
Письмо
- пишуть слова, словосполучення, речення;
- оформлюють лист, листівку-вітання;
- пишуть самостійно та під диктовку до 8 речень.
Немає коментарів:
Дописати коментар