Інформація для батьків

Інформація для батьків
Навчальна програма для 1 класів загальноосвтніх навчальних закладів(рівень стандарту)
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням  іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
Особистісна cфера спiлкування
Я, моя сім’я і друзі
Дозвілля (Іграшки)
Природа (Тварини)
Публічна cфера спiлкування
Свята та традиції (Свята. Вітання)
Освітня cфера спiлкування
Школа (шкільне приладдя)
Мовленнєві функції
  • Привітатися;
  • попрощатися;
  • представити себе/когось;
  • називати щось/ когось;
  • виконувати прості інструкції;
  • подякувати;
  • вітати зі святом
Засоби вираження
Hello! I am 
My name is 
How old are you?
How old is he/she?
It is a 
I have got 
Open …/Close .../Take …/
Give me … .
Stand up.
Sit down.
Thank you.
I can 
Happy birthday!
Merry Christmas!
Happy New Year!
Good morning!
Good night!
Good-bye!
Лінгвістичні компетенції
Лексична
Числа 1—10.
Члени родини.
Кольори.
Іграшки.
Тварини.
Дії.
Шкільне приладдя
Граматична
Граматичні структури засвоюються імплі-цитно (шляхом сприймання мовленнє-вих зразків у кому ні -кативних ситуаціях). Мовна компетенція (граматична правиль-ність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур. Іменник:
множина іменників (закінчення -s; -es).
Дієслово:
to be, have got; can.
ПрикметникиЗайменник:
вказівні (this),
особові (I, we, you, they),
присвійні (my, your, his,
her).
Числівник: кількісний
(1—10).
Спонукальні речення
у стверджувальній та
заперечувальній формах.
Stand up. Don’t stand up.

Фонетична
Дотри-мання апрокси-мованої вимови з ураху-ванням особливо-стей
англійської мови під час промов-ляння слів і висловів
Соціокультурна компетенція
  • Обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;
  • обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;
  • розуміти особливості привітань зі святом
і вживати їх відповідно до ситуації спілкування
Загальнонавчальна компетенція
  • Стежити за презентованою інформацією;
  • розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслі-дуючи вчителя;
  • розуміти і виконувати прості інструкції вчителя:
  • співпрацювати у парі/групі

На кінець 1-го класу учні повинні уміти:

Аудіювання

• розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази;
• сприймають на слухі виконують прості інструкції;
• розуміють короткі елементарні повідомлення підтримані невербальними
опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування

Говоріння
Монологічне мовлення

• Представляють себе, членів родини, друзів;
• називають предмети;
• рахують до 10;
• розповідають короткі римівки та лічилки, співають дитячі пісні;
• називають і описують предмети/тварин відповідно до навчальної ситуації
в межах тематики програми.
Обсяг висловлювання — 3—4 речення

Діалогічне мовлення

• Вітаються та прощаються;
• знайомляться;
• ставлять запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і відповідають на
запитання однокласників/ вчителя;
• висловлюють подяку, пробачення.
Обсяг висловлювання кожного — 3—4 репліки

Читання

- Називають букви алфавіту;
- Озвучують засвоєні в усному мовленні слова, словосполучення

Письмо

-        Пишуть літери алфавіту;
-        Відтворюють графічний образ букв, слів

Навчальна програма для 2 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням  іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
Особистісна cфера спiлкування
Я, моя сім’я і друзі
Відпочинок і дозвілля
Публічна cфера спiлкування
Людина
Природа
Свята та традиції
Освітня cфера спiлкування
Школа
Мовленнєві функції
-    привітатися;
-    попрощатися;
-    представити себе/когось;
-    називати когось/щось;
-    ставити запитання і відповідати на них;
-    повідомляти про когось/щось;
-    давати елементарну характеристику комусь/чомусь;
-    розуміти та виконувати вказівки (команди);
-    вітати зі святом;
Засоби вираження
Hi! Hello! Good morning /afternoon / evening!Goodbye! Bye-bye! Bye!
My name is… I am…
This/That is my (dad, friend…)
What is your name?
How old are you?
Where are you from? Where is …?
Can I …?
Please, come in.
I can…
Happy New Year!
Merry Christmas!
Happy birthday!
I’m sorry. –  That’s OK.
Thank you. – You are welcome.
Лінгвістичні компетенції
Лексична
Члени сім’ї
Вік
Іграшки
Числа від 1 до 20
Кольори
Частини тіла
Предмети одягу
Тварини
Пори року
Місяці
Дні тижня
Назви свят
Шкільне приладдя
Меблі в класній кімнаті
Граматична
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання  мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання  мовленнєвих структур.
Дієсловоto be,  havehave got.
Наказовий спосіб дієслів (команди)
Іменник: множина іменників
Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік.
Прийменник: місця, на напрямку (oninunderto)
Займенник: вказівні (thisthat, з іменниками), особові присвійні.
Числівник: кількісні (1−20)
Сполучникbutand

Фонетична
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів
Соціокультурна компетенція
-          вживання та вибір привітань;
-          вживання та вибір форм звертання;
-          вживання та вибір вигуків
Правила ввічливості
Загальнонавчальна компетенція
- стежити за презентованою інформацією;
- розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
- розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;
- співпрацювати у парі / групі


На кінець 2-го класу учні повинні уміти:

Аудіювання

- розрізняють загальновживані слова, які проговорюються дуже повільно з високою якістю артикуляції та
підтверджуються невербальними засобами;
- реагують невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;
- демонструють розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами;
- розуміють короткі прості вказівки,
- сформульовані повільно;
- розуміють основну ідею адаптованого аудіо/відео запису.

Говоріння
Монологічне мовлення

-    представляють себе, своїх друзів, батьків, продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення;
-    описують предмет шкільного вжитку, іграшку, тварину, погоду;
-    повідомляють про здатність виконувати певні дії учнем чи іншими особами;
Обсяг висловлювання – не менше 4-х – 5-ти речень.

Діалогічне мовлення

- ставлять загальні та нескладні спеціальні питання, засвоєні як мовленнєві зразки та відповідають на них;
- відповідають на них згідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування та з опорою на вивчений мовний матеріал;
- реагують на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників;
- обмінюються репліками на рівні мікродіалогу;
Висловлення кожного - не менше 3-х реплік.

Читання
- знають букви алфавіту;
- читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал,
засвоєний в усному мовленні.
Обсяг – не менше 100 друкованих знаків.
Письмо

- за зразком відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
- пишуть букви алфавіту ( в т.ч. під диктовку);
- самостійно пишуть своє ім’я;
пишуть окремі вивчені слова по темі самостійно та під диктовку.



Навчальна програма для 3 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням  іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
Особистісна

Я, моя сім’я, друзі
Відпочинок і дозвілля
Людина
Природа  і навколішнє середовище
Свята та традиції

Свята та традиції

Освітня
Школа


Мовленнєві функції

-    представляти співрозмовників / третіх осіб;
-    запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу;
-    описувати когось / щось;
-    запитувати про відчуття/самопочуття  та відповідати на запитання;
-    повідомляти про смаки, уподобання;
-    виражати своє ставлення до когось / чогось;
-    запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення;
-    робити пропозицію та реагувати на неї;
-    запитувати з метою отримання більш детальної інформації;
-    визначати час;
-    висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо
Засоби вираження

His / Her name is …
They are…
Are you from…? Is he from…?
How are you? I am fine. Have you got…?
I like… I don’t like.
He likes/doesn’t like it.
Can you come to …? - Yes, sure.
Let’s go to…
Sorry, I can’t.
I am (doing) it now.
Can you help me? Сan I have...? Thanks.
Whose … is that?
It’s Amy’s.
It’s five o’clock / half past two /
It’s quarter to…
It’s winter now.
In the morning/afternoon/evening
Лінгвістичні компетенції
Лексична
Людина
Опис зовнішності
Професії.
Числа до 100
Щоденні обов’язки
Дім, квартира
Умеблювання
Захоплення
Навчальні предмети
Свята

Граматична
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання  мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання  мовленнєвих структур.

There is, there are.
Модальні дієслова: can, may, must.
Іменник: злічувані, незлічувані, присвійний відмінок.
Прикметник: якісні, відносні.
Прийменник: місця (on, in, under), напрямку (to), часу (beforeafterupdownover,across)
Фонетична
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння.
Наголос у словах і реченнях.
Соціокультурна компетенція

-          знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з
повсякденним життям;
-          вживання та вибір привітань;
-          вживання та вибір форм звертання;
-          вживання та вибір вигуків
Правила ввічливості

Загальнонавчальна компетенція

- розрізняти і продукувати звуки та звукові відрізки;
- уважно стежити за презентованою інформацією;
-  ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
- активно застосовувати мову, що вивчається
сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і
застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у навчальній ситуації (на основі
спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо)
______________________________________________________________________

На кінець 3-го класу учні повинні уміти:

Аудіювання

- реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;
- розуміють інструкції,   сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;
- розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами  та чіткою інтонацією;
- розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі.

Говоріння

Монологічне мовлення

- використовують прості речення та фрази для того щоб:
- описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку,
тварин);
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий матеріал;
- коментують свої дії та дії інших людей.
Обсяг висловлювання – не менше 6 речень.

Діалогічне мовлення

- ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовлення і відповідають на них згідно з
мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;
- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів;
Висловлення кожного співрозмовника - не менше 4-х-5-ти реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання

- знають алфавіт та основні  звукобуквені зв’язки;
- читають вголос та про себе з повним
розумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
- читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається з опорою на ілюстративний
матеріал.
Обсяг – не менше 150 друкованих знаків.

Письмо

-    пишуть слова, словосполучення, короткі речення;
-    пишуть адресу;
-    оформлюють лист, листівку-вітання;
пишуть самостійно або під диктовку до 5 речень.

Навчальна програма для 4 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням  іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування

Особистісна cфера спiлкування
Оточення
Помешкання
Відпочинок і дозвілля
Природа  і навколішнє середовище
Публічна cфера спiлкування
Подорож
Свята і традиції
Освітня cфера спiлкування
Шкільне життя
Мовленнєві функції

-          запрошувати та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події / факти;
-          описувати особи / місця / об’єкти / явища / події / факти;
-          описувати дії,
-          зображені на малюнках, фото тощо;
-          характеризувати  та оцінювати когось / щось;
-          виражати емоції;
-          робити короткі повідомлення про події та факти;
-          розповідати про  прочитане, почуте, побачене;
-          запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення;
-          висловлювати свої враження, думки, ставлення
Засоби вираження

Where do you live?
I live in …
What is your address? My address is …
When did you go there?
It is / was interesting.
He is taller than…
She is the youngest in the family.
You are lucky!
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.
You / Тhey are going to …
Are they / you going to…?
Лінгвістичні компетенції
Лексична
Населені пункти
Покупки
Види дозвілля
Види  помешкань
Умеблювання
Подорожування
Види транспорту
Вільний час
Улюблені дитячі герої
Природа
Дикі та свійські тварини
Довкілля
Свята
Граматична
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання  мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання  мовленнєвих структур.
Структура to be going to.
Іменник: однина, множина.
Прикметник ступені порівняння
Займенники: особові, присвійні, вказівні.
Артикль: означений, неозначений.
Числівник 1-100, порядкові числівники.
Питальні слова
(в складі структур) :
What? Where? When? How? How much? How many?
Сполучник: then, or, because, but.
Безособові реченняIt’s sunny.
Фонетична
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння
Наголос у словах і реченнях.
Особливості інтонації
Соціокультурна компетенція

- знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики
ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
- повсякденне життя;
- умови життя;
- норми поведінки та соціальні правила поведінки

Правила ввічливості
- вживання та вибір привітань;
- вживання та вибір форм звертання;
- вживання та вибір вигуків

Загальнонавчальна компетенція

уважно стежити за презентованою інформацією;
усвідомлювати мету поставленого завдання;
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
активно застосовувати мову,що вивчається;
сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і
застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у
специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування
тощо)
____________________________________________________________________________


На кінець 4-го класу учні повинні уміти:

Аудіювання

- розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване;
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному мовному матеріалі;
- розуміють запитання та інструкції

Говоріння
Монологічне мовлення
- роблять короткі повідомлення про повсякденні і минулі дії/події;
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий матеріал;
- описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин;
- коментують зображене на малюнку або фото;
- порівнюють особи, предмети відносно певної ознаки;
- висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій/
Обсяг висловлювання – не менше 7-8 речень.

Діалогічне мовлення

- ініціюють і закінчують діалог;
- ведуть короткі діалоги етикетного характеру;
-  підтримують  спілкування, використовуючи діалоги різних типів;
- розігрують короткі сценки виступаючи у певних ролях;
- беруть участь у розмові на прості та звичні теми, використовуючи при цьому всі різні види запитань (загальні,
альтернативні, спеціальні), побудовані самостійно відповідно до ситуації спілкування;
- емоційно забарвлюють діалог використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови.
Висловлення кожного –   не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання

-    читають вголос та про себе з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному
мовленні;
-    розуміють основний зміст різнопланових текстів, пов’язаних із повсякденним життям;
-    читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки.
Обсяг – не менше 300 друкованих знаків.

Письмо

- пишуть слова, словосполучення, речення;
- оформлюють лист,  листівку-вітання;
- пишуть самостійно та під диктовку  до 8 речень.



Немає коментарів:

Дописати коментар